miercuri, 31 august 2011


                   Noul single Britney Spears e Criminal 


Britney Spears a dezvaluit titlul celui de-al patrulea single de pe albumul `Femme Fatale`. Este vorba despre `Criminal`.

Cantareata a marturisit ca deja stie care va fi conceptul videoclipului `Criminal`, insa nu vrea sa dea detalii.

`Cand am auzit prima data piesa mi-am dat seama ca e ceva inedit, n-am mai auzit asa ceva. De aceea am insistat sa lansez piesa ca single. M-am gandit la un concept foarte cool pentru videoclip, veti vedea despre ce e vorba`, a declarat  Britney Spears.

Artista tocmai si-a adaugat doua trofee in palmares. La gala MTV VMA 2011, ea a castigat premiul `Vanguard Awards`, pentru contributia adusa muzici  pop, precum si premiu pentru `Cel mai bun videoclip  pop` - `Till The World Ends`.

Acum Britney Spears se pregateste de o noua etapa a turneului `Femme Fatale`. Seria de concerte va debuta in octombrie, in Marea Britanie.

Un comentariu:

  1. piesa imi parea cunoscuta ptr ca seamana putin cu piesa Justin Timberlake - Cry Me A River

    RăspundețiȘtergere